9 Mart 2009 Pazartesi

CEVİZLİ PEMBE MUFFİNLER

Pamuk prensesin canı okula kek götürmek istemiş. Bende düşündüm cevizli muffin yapmaya karar verdim, verdim de pembe olmalıymış kekimiz. Eeee emir büyük yerden nede olsa bu kek onun için yapılıyor. Eh yaptık madem bir kaç tarifin birleşimi bir kek, sizinle paylaşalım istedim. Biz beğendik umarım sizde beğenirsiniz.
  • 4 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • yarım su bardağı sıvı yağ
  • yarım su bardağı ceviz
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket şekerli vanilin
  • 2 su bardağı un
  • kırmızı gıda boyası

Yumurtaları ve şekeri köpük köpük olana kadar iyice çırpalım, sıvı yağımızı ekleyip biraz daha çırpalım.Elediğimiz unu kabartma tozu ve vanilini ekleyelim, ceviz ve gıda boyasını (dilediğiniz kadar) ekleyip karıştıralım. Hamurumuz hazırlandıktan sonra küçük kağıtlara iki kaşık ekleyip pişirme tepsimize yerleştirelim. 180 C fırına verelim yaklaşık 30 dk kızarana dek pişirelim. Ben servise krem şanti ve kiraz reçeli ile hazırladım. Bundan sonrası sizin yaratıcılığınız.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: