22 Aralık 2011 Perşembe


Çok yönlü blogger muyum?
Sevgili Emine Kaya beni bu ödüle layık görmüş. Çok fazla üzerinde yorum yapmadan çok derine girmeden ödülü alma şartlarına geçeyim. Sanırım mimler sıkınca mimli ödüller çıktı :) :) :)

Kurallar:
1. Size bu ödülü veren kişiye teşekkür etmeli ve ona geri bağlantı vermelisiniz.
2.Kendi hakkınızda 7 gerçeği paylaşın.
3.Sevdiğiniz ve takdir ettiğiniz başka 10 blogger'a  aynı ödülü verdiğinizi bildirin.

Öyle çok uzatmadan fazlaca vakit harcamadan şu kuralları yerine getireyim.

1. Yukarıda da belirttiğim gibi beni bu ödüle layık gördüğü için sevgili Emine Kaya' ya teşekkür ederim.
2.Kendi hakkımda ki yedi gerçeğe gelince

  1. Çok fazla hayır diyemem
  2. İşimi kimseye güvenmem
  3. Konuşmayı severim
  4. Okumayı severim
  5. Hafızam kuvvetlidir
  6. Gezmeyi severim
  7. Cimri sayılamam, ama tutumluyumdur.
3. Ben de bu ödülü

  1.  la-illa (kardeşim olur)
  2. bal anne
  3. çaçaron blog
  4. pastakosesi
  5. noblesseile
  6. hayat cafe
  7. hulusi
  8. sevda
  9. tombultarifler
  10. özlem
gönderiyorum. On blog ile sınırlandığı için bu kadar isim yazabildim. İzlediğim bütün bloglara bu ödülü gönderiyorum sevgilerimle.

 

9 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

çok mutlu ettiniz beni..en kısa zamanda büyük bir zevkle cevaplayacağım..Sevgiler :)

özlem dedi ki...

teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım günaydın.ödül için çok teşkk ederim ederim.bu mimi cevapladım ama senin için tekrar yazarım.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

canım teşekkür ediyorum aldım kabul ediyorum.Fakat ben daha önce bu ödülü ve hakkımdaki yedi gerçeği paylaşmıştım. İnceliğin için teşekkür ediyorum. güzel paylaşımlar diliyorum. hayırlı cumalar

BAL ANNE dedi ki...

slmmmm
ilk defa mimlendim tabii bu mimse cok heyecanladım tskler ama ben gercekten cokkk amatorum ((((( ne yapacagğma ve nasıl yapacagıma karar veremedim (daha dogrusu bilemedim) yardımcı olursan sevinirim .....
ebalanne@gmail.com

pasta köşesi dedi ki...

Canım öncelikle güzel yüreğin için çok teşekkür ederim daha önce almış olduğum ve mimini yapmış olduğum bir ödül senin linkinide hemen oraya ekliyorum tatlım:)

SUFİ dedi ki...

Çok mutlu ettiniz, çok teşekkür ederim... Selam ve sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Canım ödülün için tebrikler benide düşünüp verdiğin içinde teşekkür ederim..
Öpüyorum.

prenses annesi dedi ki...

güzel bi mim