4 Mayıs 2011 Çarşamba

TAHİNLİ SARMA




Geçtiğimiz yıl bir kermes organizasyonunda ilk defa tatmıştım tahinli sarmayı. İlk bakışta kurabiyeye sonrada kuru baklavaya benzetmiştim. Ama bu kadar farklı ve bu kadar muhteşem bir lezzet olacağını düşünememiştim. Tabii bu benim için böyle :) herkes tahini sevmeyebilir. Ama sevmeyenlerinde beğenebileceği bir lezzet...


  • 1 paket baklava yufkası
  • 1 kase tahin
  • 1 kase toz şeker
  • 1 kase iri çekilmiş ceviz
  • pudra şekeri

Üç kat baklava yufkasının üzerine tahini bir fırça yardımı ile sürelim. Daha sonra her tarafına gelecek şekilde toz şeker ve cevizi serpelim. Yufkanın geniş tarafından sarıp verev olarak keselim. Önceden ısıtılmış 180 C fırında yaklaşık 20 dakika kızarmadan pişirelim. Soğuyunca pudra şekeri serpip servis yapalım.


Afiyet olsun...



1 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

normal yufkaya oranla baklava yufkası ile daha güzel oluyor bende bir kez yemiştim ağızda dağılıyor ellerine sağlık nefis olmuş canım