26 Mayıs 2011 Perşembe

MİM





Son zamanlarda vakit bulamamaktan dolayı yeni tarifler ekleyemiyorum. Ama sık sık uğrayıp sizlerden haberleri takip etmeye çalışıyorum.Uzunca bir zaman oldu canım arkadaşım "fransa'lı gelin" beni mimlemiş. Fırsat bulmuşken hemen paylaşayım istedim.




1. MİM

Blog yazma yeriniz neresi? = Genelde evde
En iyi rahat nerede yazıyorsunuz? = oturma odamda
Kimlerin haberi var? = arkadaşlarımın, akrabalarımın çok kişinin
İşyerinde, evde yada başka nerede yazıyorsunuz, o çevreden kim biliyor?=çok nadir annemlerde


2. MİM

En sevdiğim 3 görsel = yeşil bir manzara, uçsuz deniz, gün batımı
En sevdiğim 3 ses = oğlumun ve kızımın sesi, yağmur sesi, Kur-an sesi
En sevdiğim 3 tat = çilekli pasta, kebap, ekşi herşey
En sevdiğim 3 koku = yağmur sonrası toprak kokusu, oğlumun cennet kokusu, nergis kokusu
En sevdiğim 3 his= eşimin sevgisi, yemeklerimin beğnilmesi, sevildiğimi anlamak

Ben yazdım vebali üstümden attım, sıra kardeşim " la " ve "bolkepçe" de şimdi siz cevap verin bu sorulara...


6 yorum:

mutfakteyze dedi ki...

sorulara cevaaplarınız süper.. ben de oturduğum yerden kendi kendime cevapladım :D bu arada hoş bir blogunuz var umarım uzun yıllar keyifle yazmaya devam edersiniz :)

Reyhani dedi ki...

İyi ki başlamıssınız...Sizi takip etmek çook zeklii

mndlna dedi ki...

Merhaba :)

Üyesi olduğunuz http://parmaklarimiziyesek.blogspot.com adresimi www.elifindefterinden.com
adresine taşıdım. Bloguma devam etmek ve yazdıklarımdan haberdar olmak isterseniz. www.elifindefterinden.comu ziyaret edin ve
sayfanın sağ tarafında bulunan üye olun kısmına mailinizi yazarak üye olabilirsiniz. Maili yazıp kaydol dedikten sonra
sizin mailinize bir aktivasyon maili gelecektir, tıkladığınızda işlem tamam :)

Bugüne kadar ki destekleriniz için teşekkür ederim, bundan sonra da birlikte olmak dileğiyle :)

Elif

asuman dedi ki...

yeni siteme beklerim ugrarsanız cok memnun olurum

N-S dedi ki...

Drop by :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Güzel cevaplar :)